رویدادها آرشیو خبر ها
کوتاه از تورین

کوتاه از تورین

با اتمام تور آسیایی یوونتوس ، بازیکنان این تیم با بازگشت به ایتالیا ، اکنون در تورین و در حال استراحت به سر می برند.

 

پس از دو روز استراحت بیانکونری تمرینات خود را در روز چهارشنبه مجدداً آغاز خواهد کرد و در نیمه های روز دیداری دوستانه با تیم پریماورای خود برگزار خواهد کرد. دیداری که میزبان خانواده آنیلی خواهد بود.

 

نکته مهم جلسه تمرینی روز چهارشنبه ، حضور مجدد ویدال در تمرینات گروهی است و احتمال داده می شود ویدال جو سنگینی را تحت تأثیر هواداران یوونتوسی تجربه کند.

 

ماروتا ، مدیر ورزشی یوونتوس ، نیز در همین حال روزهای پر مشغله ای را سپری می کند. او هنوز موفق به جذب مدافع و مهاجم مورد نظر خود نشده و با نزدیک شدن به تاریخ شروع لیگ باید هرچه سریعتر نقل و انتقالات یوونتوس را پایان دهد.

 

گفته می شود در بازی گذشته تیم فوتبال پاریس سنت ژرمن یکی از نمایندگان باشگاه یوونتوس برای مذاکره با لاوتزی حضور داشته است. این مهاجم ناراضی که با مصدومیت زلاتان در بازی گذشته وارد زمین شد بصورت جدی قصد ترک تیم پاریسی را دارد و یوونتوس امیدوار است که جای خالی پنجمین مهاجم خود را با او پر کند.

 

از طرفی تلاش های یوونتوس برای جذب لوئیزانو ، مدافع با تجربه بنفیکا ، به بن بست خورده و باشگاه پرتغالی بار دیگر اعلام کرد که این بازیکن فروشی نیست و به یووه هشدار داد که در صورت تماس مجدد با این بازیکن ، به فیفا شکایت خواهد کرد. آنها خواستار مذاکره مستقیم یوونتوس با باشگاه هستند.

 

انتقال استوراری به ساسولو نیز فعلاً متوقف مانده و دو باشگاه به توافقی نرسیده اند.

 

در آخر نیز لازم به ذکر است ، بحث تکراری انتقال ویدال به منچستر یونایتد وارد فاز تازه ای نشده و تنها مسئله ای که مشخص است به پایان رسیدن تاریخی است که یووه تا آن موعد حاضر به بررسی پیشنهاد های دریافتی برای ویدال بود. حال مربی و هوادارن تماماً انتظار ماندن آرتورو در تورین را دارند ، جنگنده ای که آلگری در مصاحبه امروزش از او به عنوان شیری در قفس یاد کرد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: